2013-07-17

Att se en kvinna i ögonen och om att vara eftertraktad

Känner mig eftertraktad just nu. En kvinna vill dricka öl med mig på fredag, en annan vill att jag ska anlända till en viss restaurang runt elvasnåret samma fredagkväll. En tredje vill gärna ha besök på lördag. Gärna stanna över natten till söndag.

Mamma Mia! De kommer att ta livet av mig.

Varför blir man så eftertraktad när man kommer upp i åren? Ernst Kirschsteiger har stalkers så det skriker om det och jag har kvinnor, vars ålder ligger mellan 42 och 49, som vill ha mitt sällskap.

Idag, när jag skulle kliva av bussen, upptäckte jag en kvinna av afriikanskt ursprung som var sanslöst vacker. Hon tittade mig rakt in i ögonen, jag kunde inte heller släppa blicken på hennes fantastiska ansikte och ögon. Normalt sett brukar jag alltid säga något, men den här gången blev jag mållös.

En kvinnas ögon - eller mun - kan ibland få den effekten på mig. Att jag blir stum.

Av beundran, eller vad det nu är.

1 kommentar:

  1. det låter helt underbart att få känna sig så eftertraktad och speciell :)

    SvaraRadera